Voita kuukausikortti!

Voita kuukausikortti Kirkkonummen Liikuntakeskukseen

Osallistumalla viikko-arvontaan voit voittaa kuukausikortin Kirkkonummen Liikuntakeskukseen. Kuukausikortilla treenaat kuukauden kolmella salillamme ja voit osallistua ilman lisäveloitusta ryhmäliikuntatunneille.

Viikon aikana vastanneiden kesken arvotaan yksi kuukausikortti joka perjantai. Arvonta tapahtuu siis joka viikko, joten mahdollisuutesi voittaa ovat suuret! Kuukausikortin arvo on 79 euroa.

Lue kilpailun säännöt tältä sivulta.

Suosittele meitä

Facebook Twitter 1Jaa

Täytä lomake ja olet mukana arvonnassa

Kaverit valitsevat saman liikuntapaikan
Koko perheen yhteinen liikuntapaikka
Nykyaikaiset ja monipuoliset mahdollisuudet kuntoiluun
Joustavat aukioloajat

Y-tunnus: 0969157-3
Puh: 09 298 9383

2. Rekisteriasiat

Asiakaspalvelumme vastaa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin mahdollisimman nopeasti.

3. Rekisterin nimi

Kirkkonummen Liikuntakeskus:n asiakas-, markkinointi- ja ajankohtaiskirjeen tilanneiden rekisteri.

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, asiakkaan ja rekisterinpitäjän oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin, tutkimustoimintaan, rekisterinpitäjän ja/tai sen yhteistyökumppaneiden mainonnan ja/tai suoramarkkinoinnin suuntaaminen asiakastietojen perusteella rekisterinpitäjän viestimien ja palvelujen kautta luovuttamatta henkilötietoja ulkopuoliselle taholle.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteri voi sisältää seuraavia tietoja asiakkaista:

• Nimi
  • Sähköpostiosoite
  • Matka- ja/tai muu puhelinnumero
  • Organisaatio ja asema
  • Organisaation osoitetiedot
  • Yhteysloki

6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteri koostetaan rekisterinpitäjän asiakastietojärjestelmästä, yleisesti saatavilla olevista internetlähteistä, sekä mahdollisista muista julkisista lähteistä. Pääsääntöisesti osoitelähteet on eritelty mikäli ne ovat muita kuin ensiksi mainittuja.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Rekisterinpitäjä ei luovuta asiakkaiden henkilötietoja ulkopuolisille, paitsi Suomen viranomaistoimien niin edellyttäessä.

8. Tietojen poistaminen

Tietoja voidaan poistaa henkilön vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi.

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Rekisterinpitäjän ja sen mahdollisten tietotekniikkakumppanien tietoverkko ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee, on suojattu palomuurilla ja muilla tarvittavilla teknisillä toimenpiteillä.

Kilpailun säännöt

1. Kilpailun järjestäjä

T & I IMPORT OY/Kirkkonummen Liikuntakeskus, Munkinmäentie 19, 02400 Kirkkonummi. Y-tunnus 0969157-3.

2. Osallistumiskelpoisuus

Kilpailuun saavat osallistua vähintään 14 vuotta täyttäneet Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt. Kilpailuun osallistuminen ei edellytä tuotteen tai palvelun ostamista. Järjestäjän työntekijät ja heidän perheenjäsenensä eivät kuitenkaan voi osallistua kilpailuun.

3. Osallistumisaika

Osallistumisaika alkaa 19.2.2012. Viikkoarvonta suoritetaan perjantaisin ja siihen osallistuu viikon aikana saapuneet vastaukset. Järjestäjä ei vastaa tietoteknisistä syistä johtuvista esteistä kilpailuun osallistumisessa.

4. Kilpailuihin osallistuminen

Kilpailuun voi osallistua Internetissä osoitteessa http://www.kirkkonummen-liikuntakeskus.net vastaamalla kyselyyn ja täyttämällä yhteystietonsa. Kilpailuun voi osallistua yhden kerran viikon aikana.

5. Palkinnot

Palkinto on kuukausikortti (arvo 79 €), joka oikeuttaa käyttämään Kirkkonummen Liikuntakeskuksen kuntosaleja sekä osallistumaan viikko-ohjelmassa ilmoitetuille tunneille. Arvonta suoritetaan viikoittain joka perjantai ja kuukausikortti on voimassa seuraavasta maanantaista tai arkipyhän sattuessa sitä seuraavasta arkipäivästä 30 pv eteenpäin. Palkinto on henkilökohtainen, eikä sitä voi luovuttaa toiselle henkilölle.

6. Voittajalle ilmoittaminen ja palkinnon vastaanottaminen

Kilpailun järjestäjä ottaa voittajaan yhteyttä hänen ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen. Järjestäjällä on oikeus poistaa kilpailusta sellaiset osallistujat, jotka pyrkivät väärinkäyttämään kilpailua tulosten tai arpajaistodennäköisyyksien muuttamiseksi.

7. Järjestäjän vastuu

Palkinnon voittaja vapauttaa järjestäjän kaikesta vastuusta ja kustannuksista, jotka voivat aiheutua osallistumisesta kilpailuun tai palkinnon vastaanottamisesta tai sen käyttämisestä. Tämä vastuuvapaus ei kuitenkaan heikennä kuluttajalle kuluttajansuojalain nojalla kuuluvia oikeuksia. Järjestäjän vastuu osanottajia kohtaan rajoittuu kilpailun kohteena olevan palkinnon määrään ja arvoon. Voittaja vastaa kaikista muista voiton hyväksymiseen tai sen toteuttamiseen liittyvistä mahdollisista kustannuksista. Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai toiseksi tuotteeksi. Osallistumalla kilpailuun osallistuja sitoutuu noudattamaan näitä kilpailun sääntöjä ja järjestäjän päätöksiä. Järjestäjä pidättää oikeuden sääntömuutoksiin ilmoittamalla niistä kilpailun verkkosivulla.

8. Henkilötietojen käsittely ja käyttäminen suoramarkkinoinnissa

Kunkin kilpailuun osallistuneen antamaa sähköpostiosoitetta käytetään ainoastaan voittajan tavoittamiseksi, mikäli osallistuja kieltää suoramarkkinoinnin lähettämisen. Järjestäjällä on oikeus julkaista arvonnan voittajan etunimi, sukunimi ja paikkakunta kilpailun järjestäjän verkkosivulla.

Kirkkonummen Liikuntakeskus
Munkinmäentie 19
Sisäänkäynti: Apotintie/Luostarinrinne
02400 KIRKKONUMMI