Pilates, Yoga ja Hot verryttävät kropan ja mielen

Pilates

Pilates keskittyy kehonhallintaan kehittäen erityisesti keskivartalon syviä lihaksia. Syvennämme hengitystä ja opettelemme liikkumaan fysiologisesti oikein. Jo muutaman tunnin jälkeen huomaat muutoksen jokapäiväisessä liikkumisessasi ja hengitystekniikassa. Pilates-harjoittelu tuo hyvän ryhdin ja kehittää kinesteettistä aistia ja koordinaatiota.

Yoga

Yoga alkaa lempeillä alkulämpöliikkeillä, joiden jälkeen siirrymme asanoihin eli jooga-asentoihin. Yoga-tunnin lopuksi syvennymme loppurentoutukseen. Liikkuvuutta parantava ja rauhoittava yoga jättää mielesi seesteäksi ja kehon vetreäksi. Yoga rauhoittaa ja parantaa liikkuvuutta.

Yoga-tunneillamme on erilaisia painotuksia

Flow

Flow-harjoituksessa yhdistetään flowmainen liike ja hengitys harjoituksiin. Täytämme latautuvat kehot ja mielet pranalla eli elämänenergialla.

Yogalates & Body & Mind & Stretch
Yogalates sisältää tasapainoa ja voimaa. Yhdistämme tuntiin pilateksen keskikehovahvuutta ja kehon liikkuvuutta. Body on lihaskuntoa, Mind taas mielen tasapainoa. Stretch-osio keskittyy liikkuvuuteen ja venytykseen.

Hot

Hot on kuuma lämpötunti! Nostamme salin lämpötilaan +30-asteeseen ja jopa +38-asteeseen puhaltimilla ja infrapunalämmittimillä. Hiki siis virtaa urakalla! Ota Hot-tunneille mukaan juomapullo, hikipyyhe, jumppa-alusta (tai pyyhe laina-alustan suojaksi) sekä sisäkengät.