Ryhmäliikuntatunneilla kuntoaan nostavat aloittelijat ja konkarit

Ryhmäliikuntatunneista löytyvät niin aloittelijoille kuin jo pitkään treenanneillekin vaihtoehtoja. Rankasta treenistä kiinnostuneiden kannattaa tutustua kausittain vaihtuviin erilaisiin HIIT-tyyppisiin supertreenitunteihin ja lempeämpää aloitusta ja kunnon ylläpitoa hakevien kannattaa tulla pilatekseen ja yogaan. Ryhmäliikuntatunneillamme on myös helppo edetä omaan tahtiin, joten älä epäröi kokeilla myös sinulle tuntemattomia tunteja.

Ryhmäliikuntatunnilla syke nousee Kirkkonummen Liikuntakeskus

Tärkeää ryhmäliikunnassa on tunnelmaan eläytyminen

Ryhmäliikuntatunnit toteutetaan tanssistudiossa, jonka puitteet auttavat uppoutumaan tuntiin. Oikean tunnetilan mukaansatempaavaan kuntoiluun luovat kokeneet ohjaavat, hyvä äänentoisto, valaistus, oikeat musiikkivalinnat ja muut erikoistehosteet. Soutuspinning on yhdistetty kiertoharjoittelusaliin ja pyöräspinning on tanssistudion yhteydessä. Spinningpyöriä riittää myös isoimmille ryhmille.

Ryhmäliikuntatunnille osallistuminen

Ryhmäliikuntatunnille voit ilmoittautua paikan päällä tai soittamalla vastaanottoon. Nettivarauksemme tulee myös pian käyttöön. Muistathan ilmoittautua sunnuntain ja maanantain tunneille edellisenä perjantaina klo 17.00 mennessä. Voit myös tiedustella ryhmällesi, kuten harrastus- tai työporukalle räätälöityjä tunteja!

Varaa paikkasi tunnille: 09 298 9383

Tunneille mukaan:

Ota mukaan hyvät sisäliikuntavaatteet, sisäliikuntakengät ja vettä. Joillain tunneilla tarvitset myös alustan ja pyyhkeen. Tutustu tuntikuvauksissa eri ryhmäliikuntatuntien vaatimuksiin.

Mikä tunti sopii kuntooni?

Parhaiten sinulle sopivan ryhmäliikuntatunnin löydät kokeilemalla. Useimmilla tunneillamme osallistujilla on mahdollisuus kuntoilla omaan tahtiinsa. Pääasia on, että kaikilla on hauskaa ja kunto nousee kuin huomaamatta! Jos olet jo kokenut treenaaja, pistäydy haastavimmilla tunneillamme, kuten Spinningissä tai HIIT-tyyppisellä supertreenitunnilla.

Haluatko saada kaiken irti monipuolisista ryhmäliikuntatunneista?

Parhaan hyödyn monipuolisesta ryhmäliikunnasta saat liittymällä jäseneksi. Kirkkonummen Liikuntakeskuksen jäsenenä kaikki ryhmäliikuntatunnit ovat käytössäsi yhdellä kuukausimaksulla.

Tutustu hinnastoon.

Suosittele meitä

Facebook Twitter 1Jaa

Kirkkonummen Liikuntakeskus