Kolme erilaista kuntosalia - vaihtoehtoja terveysliikkujalle ja kilpaurheilijalle

Kuntosaleja Kirkkonummen Liikuntakeskuksessa on jopa kolme kappaletta.

Kuntosalit kaikille Kirkkonummen Liikuntakeskus Heavy Gym Kirkkonummen Liikuntakeskus

Katutasossa Wellness Gym ja Fitness gym ja alakerrassa Heavy Gym. Olemme panostaneet laitteistoon, joten treenaukselta paljon vaativa voi tulla hyvillä mielin saleillemme.

Alakerran Heavy Gymissä sijaitsevat raskaammat laitteet ja Wellness Gym ja Fitness Gym sopivat kevyempään harjoitteluun.

7 hyvää syytä tulla saleillemme!

1. Tasokkaat tilat ja laitteet
  2. Laitteissa monipuolinen tarjonta
  3. Ystävällinen henkilökunta
  4. Edullinen jäsenyys
  5. Kokeneet Personal Trainerit Tarja ja Ilkka
  6. Asiantuntevaa palvelua jo 30 vuotta
  7. Mahdollisuus erilaisiin testeihin ja esim. rasvaprosentin mittaukseen

Haaveiletko paremmasta kunnosta, mutta salikäynti ujostuttaa?

Ensikertalaiselle suosittelemme Personal Trainer tai aloituskonsultaatio -palvelua. Vaikka yleinen ilmapiirimme saleilla on lämminhenkinen ja apua saat pyytämällä, voi Personal Trainer perehdyttää sinut nopeasti ja tehokkaasti kuntoilun maailmaan. Saat myös oman, räätälöidyn kunto-ohjelma. Personal Trainerit Tarja ja Ilkka ovat kokeneita ja opastavat sinut terveellisen elämän polulle. Lue lisää Personal Trainer-palvelusta!

Kaikki ovat tervetulleita - yksin, kaksin tai ryhmässä

Kuntosaleillemme kaikilla on pääsy kertamaksulla. Ikään, kokoon ja kuntotasoon katsomatta löydät saleiltamme oikeat treenivälineet juuri sinulle. Tule kokeilemaan ja tutkimaan, miltä kuntoilu hyvillä laitteilla tuntuu! Jos ja kun löydät liikunnan ilon, suosittelemme jäseneksi liittymistä. Jäsenenä voit myös samaan hintaan tulla mukaan ryhmäliikuntatunneille.

Tarjoamme myös ryhmille erilaista ohjelmaa. Kaipaatko erilaista ja hauskaa tyky-päivää yrityksellesi? Kysy meiltä tarjous: yhteystiedot.

Milloin aikaa treenata?

No milloin vain, kun kuntosalien aukioloajat eivät ole este. Kuntosalimme ovat avoinna joka päivä aamusta klo 05.00 puoleenyöhön klo 24.00 asti. Henkilökuntamme on paikalla ma ja ke klo 17.00 - 19.00.

Puh. 09 298 9383 (ma ja ke klo 17-19)

Henkilökuntamme on paikalla ma ja ke klo 17.00 - 19.00

irkkonummen Liikuntakeskuksen kuntosalit tarjoavat jokaiselle jotakin