Kuntosalijäsenyys ilman sitoutumista

Kuntosalijäsenyys

Kuntosalijäsenyys oikeuttaa kuntosaleillemme päivittäin klo 05.00-24.00. Liittymismaksu on 25€ ja kuukausimaksu 56€/kk . Kuntosalijäsenyys on toistaiseksi voimassaoleva sopimus, jossa ei ole sitoutumista (lue jäsenehtokohta 3.).

Jäsenehdot
1. Jäsenyyteen kuuluvat edut saat käyttöösi vain jäsenkorttia vastaan. Kortti on henkilökohtainen.
2. Kortti oikeuttaa kaikkiin sopimushetkellä ilmoitettuihin Kirkkonummen Liikuntakeskuksen jäsenyyteen kuuluviin palveluihin jäsenyyden peruskauden voimassaolon ajan. Kirkkonummen Liikuntakeskus pidättää itselleen oikeuden tehdä muutoksia tarjottaviin palveluihin, aukioloaikoihin tms.
3. Jäsenyys on voimassa sopimukseen merkityn kauden ajan, ja jatkuu automaattisesti kuukausi kerrallaan ellei sopimusta irtisanota edellisen kuun 15pvä mennessä.
4. Jäsenyysmaksut ja käyttöoikeus voidaan jäsenen pyynnöstä keskeyttää toistaiseksi mm. seuraavista syistä: työkomennus toiselle paikkakunnalle, raskaus, varusmiespalvelu, työttömyys. Keskeytyksen kestosta ja ehdoista sovitaan tapauskohtaisesti.
5. Jäsenyyden haltijalla on oikeus siirtää jäsenyytensä tilapäisesti tai lopullisesti toiselle haltijalle. Maksuvastuu säilyy jäsensopimuksen tehneellä jäsenellä, ellei toisin kirjallisesti sovita. Minimisiirtoaika on 14 vrk.
6. Kaikki muutokset jäsensopimukseen on tehtävä kirjallisesti.
7. Jäsenyyden hinta on kiinteä ensimmäisen sopimuskauden ajan.
8. Palveluiden käyttämättä jättäminen ei oikeuta maksun laiminlyöntiin.