Personal Trainer auttaa alkuun ja johdattaa tuloksiin

Personal Trainer = kuntovalmentaja, treenari, oma valmentaja, kuntoilun ammattilainen, ystävä.

Personal Trainer johdattaa sinut hyviin tuloksiin, olitpa vasta sohvalta noussut tai jo vuosia painoja kurittanut. Personal Trainerin kanssa käyt läpi nykyisen tilanteesi ja tavoitteesi. Laadimme realistisen, tavoitteisiisi, kykyihisi ja aikatauluihisi sopivan monipuolisen treeniohjelman. Kun ohjaajanasi on Personal Trainer, harjoittelu sujuu turvallisesti ja ennen kuin huomaatkaan, et malta odottaa treeneihin pääsyä!

Personal Trainerin kanssa omaa kehoa mittaavia testejä

Liikuntakeskuksessamme voit suorittaa erilaisia testejä ja mittauksia. Ravintoanalyysi, rasvaprosentin mittaus, lihaskuntotesti ja muut testit tehdään Personal Trainerin kanssa. Näin tiedämme lähtötasosi analyyttisen tarkasti ja lähdemme kehittämään kuntoasi.

Miten pääsen Personal Trainerin ohjaukseen?

Voit tulla juttelemaan salillemme, soittaa tai lähettää sähköpostia. Olemme usein työn touhussa, joten sopimalla yhteisen tapaamisajan voimme rauhassa jutella tavoitteistasi.

Katso yhteystietomme.

Henkilökohtaisesta valmennuksesta vastaavat FAF Personal Traineri Tarja ja Ilkka Kuusijärvi

Personal Trainerit Tarja ja Ilkka Kuusijärvi perustivat Kirkkonummen Liikuntakeskuksen yhdessä vuonna 1994. Kohta jo 30 vuoden ajan ovat he olleet mukana rakentamassa kirkkonummelaisten lihaksia. Vuosien kokemus on valttikortti laadittaessa yksilöllistä kunto-ohjelmaa: ymmärrämme, että se mikä toimii toisella, ei välttämättä toimi sinulla. Lähestymme kuntotavoitettasi sinulle parhaiten sopivalla tavalla.

Suosittele meitä

Facebook Twitter 1Jaa

Kirkkonummen Liikuntakeskus
Munkinmäentie 19