Maksuvälineet

Voit maksaa kuntosalipalvelut, ryhmäliikuntatunnit ja muut palvelut perinteisesti käteisellä, mutta muutkin vaihtoehdot käyvät meillä. Myös VIP-jäsenet voivat e-laskun sijaan maksaa jäsenyyden vastaanottotiskiin alla luetelluilla vaihtoehdoilla.

Lue lisää VIP-jäsenyydestä.

Meillä käyvät seuraavat maksuvälineet

• Smartumin liikunta- ja kulttuurisetelit
  • Edenredin Ticket Mind & Body
  • Sporttipassi
  • RJ-Kuntoiluseteli Oy:n TYKY-kuntoseteli
  • Luottokunnan virikeseteli

Smartumin kulttuuriseteli Smartumin liikuntaseteli Edenredin Ticket Mind & Body Sporttipassi TYKY-kuntoseteli Luottokunnan virikeseteli

Maksukortit

• Visa
  • Mastercard
  • Visa Electron
  • Pankkikortti

Vai haluaisitko mieluummin kuntoilla ilmaiseksi?

No kukapa meistä ei haluaisi! Sinulla on siihen oikein hyvät mahdollisuudet. Osallistumalla viikko-arvontaan voit voittaa kuukauden kuntosalijäsenyyden ilmaiseksi. Tähän ei ole piilotettu mitään piiloehtoja, vaan saat kuntosalit ja ryhmäliikuntatunnit käyttöösi kuukauden ajaksi. Kuukausikortti arvotaan joka perjantai. Osallistumaan pääset täyttämällä arvontalomake täällä.