HIIT & Crossfit Supertreenit, kahvakuula ja kuntonyrkkeily nostavat sykettä ja kuntoa kunnolla

HIIT & Crossfit Supertreenit

HIIT & Crossfit Supertreenit on armeijahenkinen tunti, jonka vaikutuksen todella tunnet. Meillä syke pysyy korkeana koko harjoituksen ajan. Liikkeet ovat yksinkertaisia perusliikkeitä, joiden osaaminen ei vaadi suurta teknisyyttä. Teemme punnerruksia, vatsarutistuksia, haarahyppyjä, polvennostoja, paikallaanjuoksua sekä kamppailutyyppisiä liikkeitä. Tällä tunnilla pääset testaamaan rajojasi ja tunnin loputtua koet voittajan riemun. Tule ja haasta itsesi!

Kahvakuula

Kaipaatko voimaa ja kestävyyttä? Vauhdikas kahvakuulaharjoittelu on silloin lajisi. Sinun ei tarvitse valmiiksi olla kuntosalin kokenut karpaasi, kahvakuulatuntimme sopii niin aloittelijoillekin kuin kokeneillekin. Fitness-tunnilla teemme myös erilaisia liikeyhdistelmiä. Kahvakuula Circuit-tunnilla pääset tekemään kiertoharjoitusta, jossa apunasi kahvakuulan lisäksi on myös muita jumppavälineitä. Kahvakuula Circuit sisältää myös aerobisia osioita.

Kuntonyrkkeily

Tehokas, turvallinen ja nopea. Sitä on kuntonyrkkeily. Kuntonyrkkeilyn eräs hienouksista on se, että se sopii kaikille. Tunnilla käymme läpi nyrkkeilyn perustekniikka, harjoittelemme pareittain ja hyödynnämme erilaisia välineitä. Kuntonyrkkeilytuntiimme kuuluu myös lajikohtaista fysiikkaharjoittelua, eli lihaskuntoharjoittelua. Tunnin lopuksi venyttelemme yhdessä, jotta tunnin teho olisi taattu.

Omistatko omat nyrkkeilyhanskat? Vaikket omistaisi, tule paikalle silti! Et tarvitse omia nyrkkeilyhanskoja heti, vaan saat varusteet lainaksi meiltä. Tunnille tarvitset käsi-rannesiteet, jotka voit myös ostaa vastaanotostamme.

Jäsenyys kannattaa myös ryhmäliikkujalle

Jäsenet saavat kaikki ryhmäliikuntatunnit kuukausimaksun hintaan. Ryhmäliikuntatunneille voit tulla myös kertamaksun hintaan. Jäsenenä kuulut VIP-asiakkaisiimme ja muiden etujen lisäksi voit ilmoittautua suosituimmille tunneille ennakkoon.

Tutustu hinnastoomme.

Kuntonyrkkeily