VIP-jäsenyys kannattaa

• VIP-jäsenenä olet Kirkkonummen Liikuntakeskuksen Very Important Person. VIP-jäsenyys tuo tullessaan laajan valikoiman erikoisetuja edulliseen kuukausihintaan.

• VIP-jäsenyydellä saat:

• 1. Etuoikeiden erikoistunneille, jotka on merkitty viikko-ohjelmassa VIP.
    2. Kaikki kuntosalit käyttöösi joka päivä klo 05.00 - 24.00.
    3. Kaikki ryhmäliikuntatunnit ilman erillismaksua.
    4. Treenaat halvemmalla.

Kun liityt jäseneksemme, olet VIP-asiakkaamme. Kun normaali kuukauden harjoittelujakso saleilla maksaa 79 euroa, saat harjoittelun vain 56 euron hintaan. Liittymismaksu 100 euroa.

Jäsenyys jatkuu 12 kuukautta, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi niin kauan kuin haluat. Irtisanominen on helppoa ja tapahtuu vastaanottoomme.

• VIP-jäsenenyys kuntosalille Kirkkonummen Liikuntakeskus

Kuinka liityn VIP-jäseneksi?

Jäseneksi liittyminen on helppoa. Tule käymään salillamme ja tutustutaan vielä tarkemmin palveluihimme. Salilla voit täyttää jäsensopimuksen.

Saanko joka kuukausi laskun?

Haluamme tehdä jäsenyytesi mahdollisimman helpoksi, joten olemme luopuneet hankalasta paperilaskusysteemistä. Kun olet täyttänyt jäsensopimuksen, tilaa e-lasku T & I IMPORT OY:ltä.

E-laskun tilaaminen T & I IMPORT OY:ltä:

E-laskun tilaat verkkopankin kautta. Kun olet tilannut e-laskun, ilmestyy e-lasku verkkopankkiisi ennen eräpäivää. E-lasku ei ole lähtökohtaisesti sama kuin suoraveloitus, joten sinun on hyväksyttävä jokainen lasku maksuun ennen eräpäivää. Voit myös määrittää laskun menevän maksuun automaattisesti, jolloin kuukausittaista hyväksyntää ei tarvita ja e-lasku toimii kuin suoraveloitus. Kaikki e-laskut säilyvät verkkopankkisi arkistossasi pankkisi määrittelemän ajan, esimerkiksi 18 kk:tta.

1. Kirjaudu verkkopankkiin käyttäjätunnuksen tunnusluvun avulla. Verkkopankissasi on oma osionsa e-laskulle tai e-palvelulle.
    2. Etsi e-laskuttajien listalta T & I IMPORT OY. Löydät sen helposti hakemalla nimellä. Laitathan & merkin molemmin puolin välilyönnit. Voit hakea sen myös Y-tunnuksella 0969157-3.
    3. Pankki ilmoittaa meille, kun e-laskusopimus on solmittu ja jäsenyytesi astuu voimaan.

Onko minun pakko käyttää e-laskua?

Ei suinkaan! Jos e-lasku tuntuu hankalalta tai haluat hyödyntää esim. Smartumin liikuntaseteleitä. Voit maksaa kuukausimaksun etukäteen 15 pvä mennessä kuluvaa kuuta, niin silloin emme lähetä sinulle e-laskua 25 päivänä. Voit maksaa kuukausimaksun vastaanottoon seuraavilla tavoilla:

• Smartum-setelit
    • TYKY-kuntoseteli