Spinning, keskikeho vahvax ja pumppi polttavat kaloreita ja vahvistavat kroppaa

Spinning

Spinning polttaa kalorit ja on hauskaa! Spinning, eli sisäpyöräily, kehittää peruskuntoa, vahvistaa sydäntä, verenkiertoelimistöä, suuria jalkalihaksia, pakaroita, pohkeita ja alaselkää. Spinningin hyödyt eivät suinkaan lopu tähän, vaan se kasvattaa myös hapenottokykyä, vauhtikestävyyttä ja lihaskestävyyttä. Spinning on siis monipuolisesti hyödykäs liikunnan muoto. Spinning sopii erinomaisesti myös painonpudottajille, sillä se ei kuormita niveliä kuten esimerkiksi juoksu.

Tuntitarjonnastamme löydät varmasti tasollesi sopivan harjoitteen - olemme huomioineet kaiken tasoiset kuntoilijat myös tuntien sisällössä. Menevän musiikin vauhdissa kalorit palavat ja kunto kasvaa kohisten! Tunnin pituus 45 - 60 minuuttia. Tervetuloa!

Virtual Spinning Club

Virtual on uusi innovatiivinen sisäpyöräilykonsepti, jossa pääset polkemaan innostavia tunteja ajastettuina lähtöinä ryhmäliikuntakalenterin mukaisesti. Tunnit ohjataan suomeksi. Virtuaaliohjaaja opastaa turvalliseen tekniikkaan ja tehokkaaseen harjoitukseen. Tunnit on kuvattu henkeäsalpaavan kauniissa maisemissa, jotka tekevät harjoituksesta takuuvarmasti täysin uudenlaisen kokemuksen.

Huom! käy aina ensin ohjatuilla sisäpyöräilytunneilla ennen kuin osallistut Spin Virtual -tunneille, jotta pyörän säädöt ja ajotekniikka tulevat tutuiksi.

Step

Step on tehokas mutta helppo koreografinen tunti. Tunti sisältää lihaskunto-osuuden ja venyttelyn.

Keskikeho vahvax

Kaipaako keskivartaloosi parempaa hallintaa ja lihaskuntoa? Keskikeho vahvax on keskivartalon hallinta- ja lihaskuntotunti. Treenaamme selän ja vatsan lisäksi mm. pakaralihaksia ja lantion aluetta. Parannamme kehon hallintaa, vartalon liikkuvuutta ja tasapainoa. Tunneillamme on vaihtuvat teemat. Tervetuloa mukaan kuntotasostasi riippumatta.

Pumppi

Pumppi on rytmikästä treenausta musiikin säestyksellä. Pistämme koko kehon töihin! Välineinä tunnilla käytetään käsipainoja ja levytankoa. Painot voit säätää itsellesi sopiviksi ja liikkeet ovat varsin yksinkertaisia, emme tee monimutkaisia askelkuvioita. Pumppitunnilla lisäät lihasten kestävyyttä, kiinteytät kehoa ja kohennat ryhtiä.

Tarjolla kolme erilaista pumppituntia:

Easy
Käytämme pieniä painoja ja teemme jatkuvaa liikettä.

Perustunti
Käytössä isommat Easy-tuntia isommat painot ja pitkät sarjat, joilla väsytämme lihasryhmän kerrallaan. Teemme myös vaihtelevalla suoritustemmolla.

Heavy
Heavy on kuten perustunti, mutta lisäämme harjoitukseen hyppy-, lyönti- ja potkusarjoja.

Jäsenyys kannattaa myös ryhmäliikkujallekin

Jäsenet saavat kaikki ryhmäliikuntatunnit kuukausimaksun hintaan. Ryhmäliikuntatunneille voit tulla myös kertamaksun hintaan. Jäsenenä kuulut VIP-asiakkaisiimme ja muiden etujen lisäksi voit ilmoittautua suosituimmille tunneille ennakkoon.

Tutustu hinnastoomme.