Ilkka Kuusijärvi

Helposti ja nopeasti tuloksiin en usko. Jos olet valmis sitoutumaan pidempään valmennukseen ja noudattamaan annettuja ohjeita, niin voin myös luvata tuloksia. Valmennan yksilöitä, ryhmiä ja joukkueita.

Minulle liikunnassa monipuolisuus, itsensä haastaminen ja ylittäminen ovat kaikki kaikessa, niin kuntosalilla, kuin ulkona harjoitellessa. Ohjaukseni on vaativaa, mutta myös kannustavaa.

Kanssani harjoittelet rennossa ilmapiirissä, unohtamatta kuitenkaan sitä, että tuloksia varten on tehtävä lujasti töitä. Kannustan, motivoin, tsemppaan ja pidän huolta harjoittelun turvallisuudesta ja pyrin siihen, että ylität itsesi jokaisessa treenissä. Kanssani voit olla varma, että liikkumiseen käyttämäsi aika ei valu hukkaan.

Tee ensin päätös ja ota sitten yhteyttä!

Ilkka Kuusijärvi 0500 415222